Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Josefin Bruzell - 3 februari 2010 00:23

Här har det kommit massor av snö!!! Undrar just när vi kommer ut i skogen igen, eller när jag får träffa fåren igen??    Det positiva är att jag fullständigt ÄLSKAR snö!!! Det är grymt roligt att bara busa runt och sladda för fullt i allt detta vita. Efter det blir jag såklart jättetrött och vill gärna krypa upp i knät och mysa.


Jag är faktiskt en väldigt mysig tjej när jag vill. För det mesta vill jag och om ingen tar upp mig, så hoppar jag helt enkelt upp själv!    En av mina små egenheter säger matte. Jag brukar använda min oslagbara fjäskmin. Öronen ner och bakåt och blinka massor av gånger med ögonen. Funkar inte det lägger jag till mitt stora flin, som jag har hört går i arv från min pappas sida. Funkar alltid!!!


Jag har förresten fått några nya små halvsyskon. Vi har samma pappa. Jättekul och det behövs fler sötnosar som jag i denna världen!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En vanlig dag med Elz

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards