Direktlänk till inlägg 17 september 2009

Jag har fått en blogg!!

Av Josefin Bruzell - 17 september 2009 22:05

Hej alla!!


Gissa om jag är glad!!! Jag har fått en egen blogg, jag som varit så avundsjuk på mina syskon bl a!!!


Här kan ni följa mig på mina äventyr. Helst varje dag, om jag får bestämma!!


Vi börjar med en bild från vår norrlandssemester.


Ha det gott! Vi hörs!


 

 
 
Cima - Kelliegården

Cima - Kelliegården

18 september 2009 07:57

Välkommen ut i "cyberspace" lilla Elz,, ska bli kul att följa dig här. Stor kram från Skåne

http://www.kelliegarden.com

 
Ed

Ed

18 september 2009 09:06

Coooooooolt syrran! Att du oxå har skaffat blogg! De måste man ju bara ha :-)
Du e riktigt söööööööt! Å vad jag skulle vilja leka med dig å alla syskonen!
Voffis från Brorsan Ed

http://ellesdogs.wordpress.com

 
Ess

Ess

18 september 2009 14:35

Men hallååååå syrran ;) Kul att du me har fått komma ut i cyber rymden å leka ;) Säg till att din matte får sätta in fler snygga bilder på dig ;)
Puss på bruna näsan från Ess

http://www.hundtrim.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Bruzell - 3 februari 2010 00:23

Här har det kommit massor av snö!!! Undrar just när vi kommer ut i skogen igen, eller när jag får träffa fåren igen??    Det positiva är att jag fullständigt ÄLSKAR snö!!! Det är grymt roligt att bara busa runt och sladda för fullt i allt detta vita....

Av Josefin Bruzell - 27 januari 2010 15:12

Hej igen! Nu var det ett tag sedan! Jul och allt det där har ju varit och här har det inte hänt så mycket som varit värt att rapportera! Självklart har jag vuxit lite till och fått ännu längre ben, men matte säger att jag börjar stå lite stilla ...

Av Josefin Bruzell - 24 november 2009 22:18

Tänk att 6 månader har gått sedan jag och alla mina syskon tittade ut!! Vi börjar bli stora... Grattis alla mina syskon! Hoppas ni har haft en jättehärlig dag!!   Kram! ...

Av Josefin Bruzell - 24 november 2009 22:05

Oj vad dåligt det var skrivet här! Hinner liksom inte med riktigt och sedan har det inte hänt så jättemycket heller .   Jag har varit inne i en jätteklumpig period då liksom benen levt ett eget liv. Jag ville åt det ena hållet och de åt det andra...

Av Josefin Bruzell - 20 september 2009 21:31


Jaha då var ännu en helg slut. Underbart vackert väder har vi haft med en massa hundkul som vanligt!! Vi får passa på att få lite gjort när det är fint väder, för det jag hatar allra mest i hela världen är regn...  När det regnar och matte tvunget sk...

Presentation

En vanlig dag med Elz

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards