Direktlänk till inlägg 18 september 2009

Dagsfärska bilder!

Av Josefin Bruzell - 18 september 2009 18:18

Idag har jag blivit plåtad! Matte tyckte att det var på tiden att ta några nya bilder, så vi kan titta tillbaka på hur mycket och hur fort jag växte. Jag är världens matvrak! Finns det något bättre än mat (och diverse annat som går att få ner i magen, matte brukar bli sur då...)?? Inte konstigt att jag växer så det knakar. Just nu är det bara en massa ben i vägen så fort jag ska försöka mig på en snygg undanmanöver eller liknande. Det är lika bra att satsa för fullt. Går det vägen så gör det annars får jag bara hålla tummarna att ingen såg mig! Skäms


Ha en riktigt go fredagkväll alla! Jag är dödstrött efter spår och annat kul i eftermiddag. Det som tröttade mest var nog ändå allt modellandet!


Lev livet!


     

 
 
Ed

Ed

20 september 2009 12:24

Å syrran! Vicka finfina bilder på dig! Du e ju lika söt som ja!
Men vilken färg har du på ögonen? Min matte har lovat mig bärnstensfärgade men just nu ser dom lite siberianhuskygrönaktiga ut! Men fina e dom i alla fall :-)

Hälsn. Brorsan Ed

http://ellesdogs.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Bruzell - 3 februari 2010 00:23

Här har det kommit massor av snö!!! Undrar just när vi kommer ut i skogen igen, eller när jag får träffa fåren igen??    Det positiva är att jag fullständigt ÄLSKAR snö!!! Det är grymt roligt att bara busa runt och sladda för fullt i allt detta vita....

Av Josefin Bruzell - 27 januari 2010 15:12

Hej igen! Nu var det ett tag sedan! Jul och allt det där har ju varit och här har det inte hänt så mycket som varit värt att rapportera! Självklart har jag vuxit lite till och fått ännu längre ben, men matte säger att jag börjar stå lite stilla ...

Av Josefin Bruzell - 24 november 2009 22:18

Tänk att 6 månader har gått sedan jag och alla mina syskon tittade ut!! Vi börjar bli stora... Grattis alla mina syskon! Hoppas ni har haft en jättehärlig dag!!   Kram! ...

Av Josefin Bruzell - 24 november 2009 22:05

Oj vad dåligt det var skrivet här! Hinner liksom inte med riktigt och sedan har det inte hänt så jättemycket heller .   Jag har varit inne i en jätteklumpig period då liksom benen levt ett eget liv. Jag ville åt det ena hållet och de åt det andra...

Av Josefin Bruzell - 20 september 2009 21:31


Jaha då var ännu en helg slut. Underbart vackert väder har vi haft med en massa hundkul som vanligt!! Vi får passa på att få lite gjort när det är fint väder, för det jag hatar allra mest i hela världen är regn...  När det regnar och matte tvunget sk...

Presentation

En vanlig dag med Elz

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards